اخبار آسانسور

نرخنامه سندیکا برای سرویس آسانسور ۱۴۰۱

تعرفه سرویس آسانسور 1401

سرویس و نگهداری آسانسور

منظور از سرویس و نگهداری آسانسور، بررسی قطعات آسانسور و نظارت کلی بر عملکرد آن است.هر سیستمی بعد از نصب شدن نیاز به نگهداری و سرویس دارد، و این کار سبب عملکرد بهتر دستگاه و ایمنی آن در حین کار خواهد شد.

توجه داشته باشید که خدمات نگهداری آسانسور به اندازه نصب آسانسور اهمیت دارد و لازم است به اندازه نصب برای آن وقت صرف شود.

برای مثال توجه کنید اگر سیم‌ های آسانسور و یا سیم بکسل دچار آسیب شده باشد، همین مورد می‌ تواند سبب آسیب به فلک های کششی آسانسور شود، درنهایت نیز امکان پارگی سیم بکسل و سقوط آسانسور نیز وجود دارد و صدمات مالی و جانی زیادی را به فرد وارد می‌کند.

ذهنیت اشتباه در مورد سرویس و نگهداری آسانسور

برخی از افراد گمان می‌کنند هزینه سرویس و نگهداری آسانسور غیرضروری و اضافی‌ست و تنها زمان خرابی آسانسور برای تعمیر آسانسور هزینه می‌کنند، آن‌هم از سر ناچاری.آنها فقط برای رفع خرابی آسانسور اقدام می‌کنند نه سرویس آسانسور.

سرویسکار آسانسور تمام قطعات آسانسور را بازرسی می‌کند، اشکالات جزئی را برطرف کرده، آسانسور شما را از نظر صنعتی نظافت می‌کند و در صورت وجود، مشکل هر کدام از قطعات را، قبل از بروز خرابی جدی، اعلام و پس موافقت مدیر ساختمان، تعمیر و یا تعویض می‌کند؛ این کار باعث جلوگیری از صدمه دیدن دیگر قطعات و در نهایت طولانی شدن عمر آسانسور شما می‌شود.

درباره نرخ سرویس آسانسور در سال ۱۴۰۱

سرویس و نگهداری آسانسور یکی از مهمترین بخش های خدمات پس از فروش یک آسانسور می باشد که بایستی هر ماه بطور مرتب یکبار سرکشی و عملیات سرویس طبق چک لیست صورت پذیرد.

شرکت های مختلف با توجه به سطح کیفی خود نرخ های متفاوتی ارائه میدهند مه بعضا مشاهده شده از نرخنامه مصوب بسیار پائین تر است! مسلما هیچ ارزانی بی علت و هیچ گرانی بی حکمت نیست بنابراین میتوان با توجه به نرخ های هر شرکت نحوه خدمات دهی را حدس زد.

نرخنامه ای که در زیر آمده حداقل های سرویس و نگهداری شرکت ایمن آسانبر لیان می باشد. و با توجه به شرایط آسانسور مانند پکیج بودن و یا خاص بودن آن متغییر می باشد.بنابراین لطفا جهت استعلام با دفتر تماس حاصل فرمایید.

 

نرخنامه سرویس و نگهداری آسانسور سال 1401

نرخنامه سرویس و نگهداری آسانسور سال ۱۴۰۱

 

 

نوشته های مرتبط

2 فکر در مورد “ نرخنامه سندیکا برای سرویس آسانسور ۱۴۰۱

  1. حامی گفت:

    سلام
    آیا تعویض روعن دنده موتور آسانسور جزو کا رهای سرویس و نگهداری میباشد یا اجرت جداگانه دارد
    درصورت جداگانه بودن اجرت آن چقدر است

    1. درود
      بستگی دارد به نوع قرارداد سرویس و نگهداریتون ولی معمولا اجرت جداگانه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *